Cum comand

Toate produsele noastre sunt noi, sigilate și pot fi livrate în orice oraș, comună sau sat din România!

 

Pentru a efectua o comandă, va rugăm să parcurgeți următorii pași:

 

1) Căutați produsul dorit pe site.

2) Apăsați butonul 'Adaugă în Coș' pentru a-l adăuga în coșul de cumpărături.

3) După ce ați adăugat toate produsele în coșul de cumpărături, apăsați butonul 'Finalizare Comandă' din pagina coșului de cumpărături.

4) Completați datele de facturare și livrare, apoi apăsați butonul "Trimite Comanda".

5) În scurt timp, veți primi un e-mail care va conține datele comenzii dumneavoastră.

6) Un operator vă va contacta telefonic pentru a confirma comanda dumneavoastră.

7) Costul livrării este de 17 lei oriunde în țară, plata ramburs, după ce desfaceți coletul și vedeți produsul pe care l-ați comandat. Durata în care produsul (produsele) ajung la dumneavoastră este de 24-48h.

 

Garanția și returul produselor



Toate produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru sunt noi, în ambalajul original al producătorului și, în momentul livrării, sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție, conform legislației în vigoare.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992 si H.G. 394/1995. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect împreună cu accesoriile aferente, foaia de reclamații (notificare scrisă în care să prezentați reclamația), copii după factura fiscală/ bon de casă și certificatul de garanție.

Utilizarea necorespunzătoare a echipamentelor (modificări nepermise, forțarea parametrilor în scopul măririi performanțelor, folosirea unor prize fără împământare, expunerea la șocuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesivă, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, montaj necorespunzător, neefectuarea reviziilor anuale specificate în certificatul de garanție, etc) precum și îndepărtarea sticker-elor de identificare adăugate de noi, atrage anularea garanției acestor produse. Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre soluționarea garanției revine în responsabilitatea clientului.

Returul produselor se supune Ordonanței nr. 130/ 31 august 2000, completată prin legea nr. 51/21 ianuarie 2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță: 

 

  • Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
  • Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul și accesoriile aferente și nu a fost instalat (urme vizibile de folosire) adică acesta să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură, zgârieturi, lipituri, etc.
  • Denunțarea de contract se face numai în scris. Pot fi returnate pe baza acestor legi numai produsele care nu au fost ridicate de la sediul nostru și nu au fost livrate de firma noastră clientului.
  • Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achiziționate de pe acest site și cele pe care le dețineți sau urmează să le achiziționați din alte surse, nu fac obiectul responsabilității firmei noastre.
  • De asemenea, dacă instalația nu a fost dimensionată corespunzător, nu răspundem pentru performanțele scăzute sau necorespunzătoare ale sistemelor.