Garanții si reclamații
DEPARTAMENTUL
DE GARANȚII ȘI RECLAMAȚII
S.C. Agan
Trust S.R.L
Acest departament oferă informații
despre cum se procedează în cazul unei reclamații a unui produs sau set de
produse de la firma noastră.
I. CONDIȚII NECESARE
Responsabilitățile cumpărătorului
Cumpărătorul are obligația ca,
imediat după primirea produsului, să îl controleze și, fără amânări, să
informeze societatea despre defectele identificate, sau cel mai bine sa sune la
centrul de livrări. În caz contrar, orice reclamație nu este valabilă.
Ne puteți contacta telefonic
non-stop, de luni până vineri. Recomandăm să rezolvați orice reclamație
pe perioada garanției.
Înainte de prima utilizare,
cumpărătorul are obligația să citească condițiile de utilizare și după aceste
informații se va ghida.
Garanția nu este valabilă pentru
obișnuitele uzuri ale produsului (sau componentele lor) rezultate din
utilizare. Viabilitatea mai scurtă a produselor nu este motiv de supărare sau
reclamație.
Rezolvarea reclamațiilor începe din
momentul în care clientul a depus toate documentele și produsul pentru
reclamație (până când nu a fost hotărât altfel) și să dovedească că produsul
este cumpărat de la societate (cel mai bine cu bonul de casă sau factura).
Produsul reclamat trebuie să fie curățat de orice murdărie și inofensiv igienic.
Societatea are dreptul să refuze produsele de la reclamații până când clientul
nu va îndeplini condițiile de mai sus.
Produsul reclamat trebuie să fie
trimis împreună cu certificatul de garanție și foaia de reclamație (care se
completează), unde clientul este obligat să prezinte împreună cu semnătura
pentru intervenție.
Datoria vânzătorilor
Reclamația va fi rezolvată nu mai târziu
de 30 de zile calendaristice de la depunerea reclamației, până când părțile nu
hotărăsc altfel.
II. COMPLETAREA RECLAMAȚIILOR ȘI
TERMENUL DE GARANȚIE
Prevederi obligatorii
Acest departament de reclamații a
fost creat în acord cu drepturile cetățeanului, unde reclamația se valorifică
pe perioada de garanție a produselor.
La fiecare produs se prezintă un act
de preluare, care poate să servească ca garanție, până când aceasta nu este
atașată împreună cu aprobarea de la noi a produsului sau producătorului.
Acordul despre aceste condiții este avizat prin semnătura clientului la
preluarea produsului. Dacă nu preia produsul personal, atunci preluarea se face
din momentul în care se preda de la expeditor.
Obligații necesare
1) Perioada garanției este de 24
luni pentru persoanele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice și începe
să fie valabilă din ziua expunerii actelor de vânzare.
Garanția se prelungește pe termenul
în care produsul a fost la reparat. În cazul schimbării produsului, garanția va
fi pe baza noilor acte.
O eventuală altă reclamație se va
completa pe baza noilor acte.
2) Dacă clientul cumpără de la
societate un produs, care la vânzare este notat ca fiind folosit sau la care
este precizată situația actuală, că ar avea un defect sau defecte, societatea
nu răspunde de defectele acestor produse, clientul care preia un astfel de
produs, trebuie să fie atenționat că acest produs are aceste defecte.
La produsele de vânzare cu preț
micșorat garanția nu este valabilă pentru defecte drept pentru care prețul a
fost micșorat.
La produsele folosite, societatea
noastră poate să micșoreze perioada de garanție, nu mai mult de 6 luni; această
perioadă este indicată de societatea noastră.
3) Clientul completează garanția
trimisă la centrul de reclamații. Dacă garanția a fost emisă de un magazin,
atunci produsele vor fi preluate de acel magazin pentru reparații și retrimise.
4) Clientul predă produsul ambalat
(ca să fie protejat de eventuale șocuri), iar produsele pentru reclamații
trimise la service, la adresa: Departamentul de garanții și reclamații
Agan Trust SRL , București, Bulevardul Ghencea, nr.158, până în momentul în
care este hotărât altfel, prin intermediul curierului rapid sau alte firme de
acest gen sau cazul în care clientul poate să ajungă la unul din magazinele
noastre, care se afla în localitatea sa.
5) De îndată ce reclamația a fost
soluționată, centrul service trimite produsul cumpărătorului prin intermediul
serviciilor de curierat al societății (serviciul de curierat fiind suportat de
cumpărător), sau prin trimitere (prin hotărâre) la unul din magazinele pentru
ridicarea produselor din acel magazin.
De exemplu, o reclamație soluționată
se trimite direct în magazinul în care s-a predat.
În cazul în care un produs care a
fost trimis nu a fost preluat, se retrimite înapoi la sediu iar dacă clientul
solicită produsul acesta va fi responsabil pentru plata taxei de livrare.
Produsele retrimise vor fi
depozitate, iar această depozitare se va plăti 19,99 RON cu TVA/buc pentru
fiecare lună de depozitare.
În momentul în care perioada de
depozitare trece de 6 luni atunci produsul reparat se poate vinde ca să se
valorifice pentru banii de depozitare.
6) Dreptul de acordare a garanțiilor
expiră în următoarele situații:
- deteriorarea bunului în timpul
transportului, acest prejudiciu trebuie cerut de la firma de transport
- reparații neautorizate a
produsului.
- instalare incorectă sau
utilizarea contrar instrucțiunilor de utilizare sau de instalare.
- folosirea produsului în condiții
care nu îndeplinesc cerințele minime din instrucțiunile de utilizare
- avarierea produselor industriale
- distrugerea produsului prin
supraîncălzire sau supra folosire, care sunt indicate în instrucțiunile de
folosire după caz, dacă e necesar asemenea specificații.
- avarierea produselor prin
alimentare la rețele care nu corespund normelor.
Încărcarea bateriilor (la produsele
de acest gen) este necesară să fie folosită în modul în care a fost indicat
acest lucru în instrucțiunile de folosire.
Pentru informații despre rezolvarea
reclamație în termen util și/sau starea actuală a situației, puteți cere o
consultație direct la centrul de livrări.
7) Vânzătorul își rezervă dreptul de
a înlocui anumite piese din produsele defecte cu o piesă din parametrii asemănători.
III. RECLAMAȚII ALE DEFECTELOR
TRIMISE
Acordați mare atenție la preluarea
produselor în stadiul de pachet! Cumpărătorii au dreptul să analizeze pachetul,
iar dacă acesta prezintă deteriorări, ruperi ale benzii, cereți răspunderea
transportatorului pentru acesta și aveți obligația să ne informați și pe noi.
Răspunzătoare pentru defectele produselor este firma de transport, la orice gen
de produse care sunt asigurate. Pe baza listei se va face o evaluare a defecțiunilor
produse și se vor efectua reparații sau se va înlocui cu un produs nou.
Reclamații de defecte mecanice ale
produselor, care nu au fost probabil primite, nu se pot valorica dacă au fost
descoperite ulterior.
Concluzii de funcționare
Acest departament de reclamații a
fost înființat și funcționează din 05.10.2010 pentru stabilirea reclamațiilor
și garanția produselor.
Agan Trust își rezervă dreptul de a
modifica condițiile fără anunțuri prealabile.